Verkställande direktör till No Problems Scaffolding

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2016 08:00 CET

Vi söker en person med dokumenterad bakgrund och erfarenhet från en ledande befattning innefattande ett kostnads & intäktsansvar och som kan visa på framgång från byggbranschen. Vi önskar en ekonomi och affärsinriktad person som kan förbättra struktur och tydlighet i organisationen. Att sätta administrativa rutiner samtidigt som man arbetar med lönsamma kundrelationer är viktigt.

Som ledare för ett team är prestigelöshet och förmågan att skapa en presterande kultur av stor betydelse. Även om kunden och leveransen till kunden är i fokus, så behövs också förmågan att skaffa en överblick över bolagets situation i varje ögonblick, och att prioritera mellan olika möjligheter som ges. Som ledare är du målmedveten, drivande och synlig i organisationen.

Inställningen till den här rollen är att man ser möjligheten att skapa en stor framgång för No Problems på den nordiska marknaden. Ledarskap, Administrativ erfarenhet och Affärsmässighet, sammanfattar vår syn på vad en bra kandidat står för.

Placeringsort är Göteborg.

Kontaktuppgifter och ansökan

I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Finnveden Executive. För ytterligare information är Du välkommen att kontakta rekryteringskonsult, Roger Johansson på mobil 0708-981 13 10. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast.

Ansökan till tjänsten sker via Finnveden Executives hemsida, www.finnvedenexecutive.se

Om No Problems Scaffolding

Sedan 2008 har No Problems fokuserat på ställningsmaterial och väderskydd. No Problems har haft en mycket stark tillväxt och är idag en av Sveriges ledande aktörer på denna marknad med en omsättning förra året på drygt 240 miljoner kronor. No Problems erbjuder industri- och fasadställningar samt väderskydd för industriunderhåll, byggen och privatpersoner.

Genom att knyta samman ett nät av lokala ställningsföretag, nära sina kunder, kan No Problems alltid leverera ställningar snabbt och effektivt. No Problems är ISO-certifierade.