Vi gör vår bästa månad hittills - med fortsatt stabilt resultat

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2017 07:39 CEST

Den starka öppning som vi har fått under årets första månader håller i sig. Siffrorna är utan motstycke i No Problems Scaffolding-gruppens historia och maj månad är vår bästa hittills.

Det är första gången som No Problems Scaffolding-gruppen passerar 30 miljoner i omsättning under en enskild månad. Och det gör vi med en redan rekordstark start på 2017. De partners som slagit individuella omsättningrekord är No Problems Scaffolding Göteborg, Skaraborg, Trestad och Halmstad.

Glädjande är, att trots fortsatt stora investeringar i ställningsmaterial ligger gruppens uthyrningsgrad av material i topp. Denna starka tillväxt sker med fortsatt stabilt resultat.

Vi vill naturligtvis tacka våra kunder för förtroendet att anlita No Problems Scaffolding när det kommer till ställningsbyggnation.