NOA Relaxation på Mathem

Nu kommer den prisbelönade funktionsdrycken NOA Relaxation att finnas till försäljning på näthandelsbutiken Mathem.

Drycken NOA Relaxation, som framförallt har funnits till försäljning på exklusiva fristående caféer samt på cafékedjan Espressohouse och hälsokostkedjan Life finns nu äntligen att beställa för hemleverans genom nästhandelsbutiken Mathem.

Att NOA Relaxation finns till försäljning på Mathem ökar ju tillgängligheten för produkten väldigt mycket. Nu kan man beställa och få levererat hem vilket möjliggör större köp för många. Vi har haft enorm efterfrågan på NOA Relaxation och är väldigt glada att kunna erbjuda våra kunder denna tillgänglighet säger Noa Fridmark, grundare och VD på Noa Relaxation

Priset för en flaska NOA Relaxation på Mathem är 24.95

• yoga
  • relaxationsdryck
  • relaxation
  • noarelaxation
  • noapotions
  • funktionsdryck
  • fokus
  • dryck
  • award

NOA Relaxation grundades av Noa Fridmark år 2013 och har sedan dess fått stor uppmärksamhet på marknaden. Bland annat fick drycken utmärkelsen för bästa premiumdryck på världens största dryckestävling, The World Beverage Innovation Awards, i november 2014. Som ett resultat av den senaste forskningen och tusen år långa traditioner innehåller NOA Relaxation aktiva ingredienser som bidrar till minskad stress och ökat fokus. NOA Relaxation finns i tre smaker som alla har inspirerats av den svenska naturen; Fläder & Rabarber, Blåbär & Björksav samt Vildäpple & Krusbär.