Gustaf Nathorst Windahl återvänder till Stallmästaregården

Gustaf Nathorst Windahl återvänder till Stallmästaregården som Kökschef. Gustaf kommer senast från restaurang KB där han varit Kökschef. Gustaf har mångårig erfarenhet från restaurangbranschen och har bland annat arbetat på Prinsen och Gondolen.

Tidigare i år öppnade Stallmästaregården sin restaurang och matsal efter en omfattande renovering. I matsal och bar har nya varma färger målats, takbjälkarna plockats fram och en mycket varm och ombonad känsla har skapats med en mix av nya snickerier, moderna möbler i en klassiks miljö.

Vänligen kontakta Zena Fialdini 072 216 36 35, zena@nobis.se

Mer om Stallmästaregården
Stallmästaregårdens hotell matchar den populära restaurangen med anor från 1600-talet – en unik kombination av modern design och vacker äldre stil, med underbart läge vid Brunnsviken bara ett par minuter från Stockholm city. Hotellet har 49 förstklassiga rum, värdshusets matsal rymmer 96 matgäster och i Tingshusets ståtliga lokaler kan upp till 200 personer mötas för affärer eller fest. Stallmästaregården ägs av Nobis AB, en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen. Företaget driver även andra kända varumärken såsom Operakällaren, nattklubben och eventlokalen Café Opera, designhotellen Hotel Skeppsholmen, Nobis Hotel och Hotel J, konferens- och mässanläggningen Nacka Strandsmässan och flera andra spännande mötesplatser.