Hotel J topp 10 i Sverige

December 2012 - hotel.info har på nytt delat ut kvalitetsstämpeln "Top Rated Hotel" och därigenom gett utmärkelser till de hotellen i Sverige med de bästa recensionerna under år 2012. Hotel J är placerad bland de tio främsta på denna lista.

Om Hotel J & Nobiskoncernen

Hotel J är vackert beläget vid Stockholms hamninlopp med en milsvid utsikt över Kungliga Djurgården, Lidingö och det livliga båtlivet på Saltsjön. Inredningen är inspirerad av ett klassiskt sommarhus i seglarstaden Newport med en kombination av tidlös lyx och genuin hemtrevnad, med färgerna rött, vitt och blått tillsammans med oljad ek och mörklaserade golv. Hotel J är medlem ”Design Hotels™”. Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen. Nobis AB driver flera kända varumärken såsom b la Operakällaren, Café Opera, Stallmästaregården, Hotel Skeppsholmen,  Fabriken Furillen, Nobis Hotel, konferens- och mässanläggningen Factory Nacka Strand.