Ny restaurangchef  på Hotel Skeppsholmen

Ny restaurangchef på Hotel Skeppsholmen

Sedan den 1 augusti är Marina Campodonico ny Restaurangchef i Hotel  Skeppsholmens restaurang Långa Raden. Marina har arbetat som Hovmästare i Långa Raden sedan 2011. Innan dess har hon lång erfarenhet från restaurangbranschen då hon arbetat på restauranger som Eriks bakficka, Lo Scudetto och Bistro Berns.

Om Hotel Skeppsholmen

Hotel Skeppsholmen som är beläget mitt i det brusande Stockholm på Skeppsholmen har lockat gäster från när och fjärran med sin inspirerande blandning av historiska byggnader från 1699 i kombination med modern design av prisbelönta Claesson Koivisto Rune. Sedan öppningen har det genomgående svenska konceptet i mat, design, musik och mode utvecklas än mer. Bland annat genom lyckade samarbeten med stilbildande Acne som klär personalen och Byredo Parfums som skapat en signaturdoft för hotellet. Hotel Skeppsholmen har varit Svanenmärkt från start. Hotellet är även medlemshotell i Design HotelsTM.