“The beginning of the END” – Nobis öppnar ny nattklubb

“The beginning of the END” – Nobis öppnar ny nattklubb

Den 27 april öppnar Nobis en ny nattklubb i anslutning till Café Opera i Stockholm. Nattklubben kallas END och är en liten och intim klubb som kommer ha öppet onsdagar, fredagar, lördagar och söndagar mellan klockan 02-05.

END är ett välbehövt tillskott på 05 marknaden i Stockholm. Nattklubben kommer jobba med underhållning av olika slag. Musikmässigt kommer END att ha ett internationellt tema.

“I över ett år har jag jobbat med ett nytt projekt och jag är exalterad över att äntligen få berätta att jag kommer öppna en ny nattklubb i slutet av april. Welcome to the beginning of the END” Jonas Ghauri, nattklubbschef Café Opera.

#TheBeginningOfTheEnd    #EndAfterhours