Arbetsmiljö & Hälsa i Piteå för hjärnhälsa på jobbet!

Välkommen till årets största mässa för Arbetsmiljö & Hälsa den 10-11 oktober i Piteå! I år har vi 21 huvudseminarier, ett femtiotal utställare (utsålt!) och 28 miniseminarier samt prova-på-aktiviteter. Vid årets mässa finns en hel del fokus på mental hälsa på jobbet och friska arbetsplatser som ett konkurrensmedel i kampen om kvalificerade medarbetare. Lär dig Hjärnhälsa, sömnens betydelse, att ta hand om aggressivitet på arbetsplatser och inte minst hur man undviker att kriser leder till katastrofer. Du får del av några av Sveriges bästa kompetenser på området under mässan, kunskapsseminarier du inte får missa. Bland seminarier och utställare finns också den praktiska och tekniska delen av arbetsmiljöarbetet med både bredd och djup. Kanske är det ibland som brandmannen och beteendevetaren Reine Carlson beskriver ”Ett enda steg mellan liv och död”, i en föreläsning som inte lämnar någon oberörd. Läs programmet och planera din egen mässa på Nolia Arbetsmiljö & Hälsa! På vår hemsida får du med information om våra föreläsare och det fullständiga programmet. Vi ses på Nolia i Piteå den 10-11 oktober! Jan-Olof Sandberg Projektledare Nolia AB www.nolia.se Tillsammans skapar vi framtidens mötesplatser. Attraktiva mötesplatser för affärer, information och kompetensutveckling. Mässan Stora Nolia är regionens årliga mötesplats för näringslivet och Sveriges besöksmässigt största årliga mässa. Nolia AB, Norrlands största mässarrangör, ägs av Umeå och Piteå kommun. Mer information om Nolia finns på hemsidan: www.nolia.se För mer information kontakta Jan-Olof Sandberg

• Piteå