Energiknippet Mia Törnblom inspirerar på Stora Nolia

Nu har alla Stora Nolias besökare chansen att få tips på ökat välbefinnande och lyssna till  en av landets mest efterfrågade föreläsare, energiknippet Mia Törnblom.

– Jag ser galet mycket fram emot att få komma till er på Stora Nolia, säger hon.

Till årets Stora Nolia i Umeå kommer en av landets mest efterfrågade föreläsare, energiknippet Mia Törnblom. Hon är en även författare, krönikör och utbildar i ledarskap. Hennes föreläsningar om självkänsla och har  med första boken, Självkänsla nu, och senaste, Hur svårt kan det vara?  inspirerat människor till ett bättre liv, både i yrkeslivet och privat.

– Att föreläsa är bland det roligaste jag vet och min ambition är att, på ett inspirerande sätt, förmedla hur du skapar förtroende, bygger relationer och kommunicerar framgångsrikt. Jag ser galet mycket fram emot att få  komma till er på Stora Nolia, säger Mia Törnblom.

Den senaste boken bygger på kloka, gripande, komiska, sorgliga och knasiga möten mellan människor som alla berättar något om oss själva, om våra tillkortakommanden och innersta önskningar. Om hur svårt det kan vara att  säga det man vill när det egentligen är så enkelt. Mia Törnblom berättar hur vi når våra mål och har det bra på vägen dit på ett glädjefyllt, trollbindande och lärorikt sätt.

Fakta Stora Nolia

Stora Nolia är en nio dagar lång folkfest och Sveriges största årliga besöksmässa med cirka 100 000 besökare och 800 utställare varje år. Under mässan omsätts 395 miljoner kronor, vilket motsvarar 44 miljoner om dagen. I år hålls mässan i Umeå och öppnar 1 augusti. Vartannat år hålls mässan i Piteå.

Tidpunkt: 1-9 augusti 2015
Plats: Umeå
Webb: www.nolia.se/stora

För mer information kontakta:

Lars Olovson, projektledare, Stora Nolia
lars.olovson@nolia.se

Erik Säfvenberg, pressansvarig
erik.safvenberg@dynamopress.se

• stora nolia

• Luleå

Nolia är Norrlands största arrangör av fack- och publikmässor samt större konferenser. Vi genomför nationella och internationella konsultuppdrag samt har konferensverksamhet i Umeå och Piteå. Vi har över 50 års erfarenhet av att utveckla olika typer av mötesplatser och är en motor för tillväxt i de regioner vi verkar. 2015 genomför vi evenemang i Umeå, Skellefteå, Piteå, Luleå, Boden och Sundsvall.