Feng Shui på mässan

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2007 10:38 CET

Mässa: Nolia Må Bra Piteå

Feng Shui på mässan

Aktuella författaren och en av Sveriges mest anlitade Feng Shui konsulter Birgitta Tryberg till
Nolia Må bra 24-25/2

-Genom att omge sig med vissa färger, symboler och möbler kan du styra dina tankar och lättare nå dina mål, säger författaren, leg sjukgymnasten och Feng Shui konsulten Birgitta Tryberg. Att studera Feng Shui är att studera hur människor påverkas av sin omgivande miljö. I hem används ofta Feng Shui för att utforma en miljö som visar vem man är och vad man vill uppnå. På arbetsplatsen kan man med hjälp av Feng Shui skapa resultatorienterade miljöer. Inredningen främjar då lugn och fokus eller kreativitet och kommunikation.

Birgitta är just nu aktuell som första svensk författare att i april ge ut en bok som behandlar Feng Shui i arbetsmiljön. Dessutom medverkar hon som föreläsare på Nolia Må Bra mässan som arrangeras i Piteå i helgen. Hon kommer att hålla en föreläsning per dag under rubriken ”Feng Shui i livsplaneringen”. Föreläsningen kommer att behandla ämnet om hur människor påverkas av färger, former och symboler genom livets olika skeenden.

Förutom Birgitta Trybergs föreläsningar är det totalt över 30 programpunkter med seminarier och uppvisningar på Nolia Må Bra.

Vill du veta mer om Birgitta Tryberg föreläsningar, kontakta henne på tel 070-263 83 53.

Nolia AB är ett samägt bolag mellan Umeå och Piteå kommun. Dessutom är företaget delägare i OY Finn Nolia samt har samarbetsavtal med Sundsvallsmässan.
Mässan Stora Nolia genomförs vartannat år i Piteå och Umeå och är regionens årliga mötesplats för näringslivet och Sveriges största årliga besöksmässa.
Årligen genomför Nolia dessutom en rad mässor och konferenser inom olika branscher på olika orter.

För mer information kontakta Linnea Jonnerby, 070-851 33 17

Kommentarer (0)