Norconsults kontor i Stockholm på ny adress

I maj 2013 blev Astando en del av Norconsult, nu tar vi nästa steg och flyttar ihop. Från och med den 1 januari 2014 finns vi på plats i historiska lokaler på Kungsholmen.

Vi har växt en hel del de senaste åren och tror på fortsatt tillväxt. I våra nya lokaler får vi möjlighet att växa. Förutom större lokaler, innebär också flytten ett kreativare arbetssätt.

– I de nya lokalerna arbetar vi tillsammans i öppna landskap vilket ger större möjligheter till synergier mellan våra olika kompetensområden, säger Anna-Jeanette Larnelius, vVD och affärsområdeschef på Norconsult. Det känns väldigt bra att ta det här steget och utveckla vår verksamhet i nya fräscha lokaler, dit våra beställare enkelt kan ta sig, avslutar Anna-Jeanette.

Tillsammans blir vi 65 medarbetare som flyttar in i lokalerna, med bra möjligheter att bli ännu fler.

Från årsskiftet är vår nya besöksadress:
Norconsult AB
Hantverkargatan 5

Fakta
Kvarteret Myntet var en gång i tiden Sveriges enda myntverk med rätt att prägla rikets mynt, medaljonger och jetonger.