Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2019 11:02 CET

Världens mest populära hundar från PAW Patrol gästar Malmö den 24 februari.

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Malmö Arena söndag den 24 februari. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Malmö

För första gången någonsin gästar hundarna Sverige ”live”. Baserad på det populära programmet PAW Patrol bjuder gänget in till en glittrande familjeföreställning. Showen har haft stora publiksuccéer i USA, Australien och Europa.

Föreställningen innehåller musik med högt tempo och en åldersanpassad berättelse för barn. Med innovativa kostymer levandegörs karaktärerna i PAW Patrol på scen tillsammans med deras fordon och rekvisita. Ett klassiskt teaterlandskap tillsammans med en högteknologisk videovägg transporterar familjer till en autentisk PAW Patrol-miljö, med platser från TV-serierna, som Äventyrsbukten, Utkikstornet, Sälön och Jakes berg.

Interaktiva inslag ger publiken möjlighet att delta via intervjuer, lösa ledtrådar med valparna, följa Borgmästare Rospigg och mycket mer.

Föreställningen är 1 timme och 20 minuter lång och innehåller två akter, med paus mellan akterna. Alla skådespelare och valpar pratar svenska.

Presenteras av:
VStar Entertainment Group, Nickelodeon och TEG Like Touring

Arrangör Sverige:
Nordic Exhibitions & Events AB och Lemon Group

Mer information och biljetter:
www.pawpatrollive.se

För ytterligare frågor:
Stefan Papangelis VD Nordic Exhibitions & Events AB, telefon +46 738 22 80 90

Nordic Exhibitions & Events Ltd, founded in 2016, is located in Sweden. The company’s owners and directors have solid and extensive experience in national and international tourism through events such as exhibitions, sports, music and entertainment.

Kommentarer (0)

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.