Future Summit är tillbaka!

Den 11 september kommer Norrköping åter vara värd för Future Summit. 2018 var första året som eventet gick av stapeln med föreläsare från Google X, Microsoft, Nike m.fl

Fokus för mötet är även i år ‘framtiden’ och hur vi kan utveckla arbetsplatser och arbeten som engagerar och attraherar och behåller kompetens. En avgörande fråga för likväl en plats som ett företags konkurrenskraft.

Idag presenterar vi den första talaren. Bruce Daisley är vd för Twitter i EMEA samt författare av boken The Joy of Work. Han började på Twitter under 2012 och har tidigare drivit YouTube UK hos Google. Bruce sänder också podcasten “Eat Sleep Work Repeat” som handlar om jobbkultur. Bruces bok The Joy of Work har vunnit Sunday Times nummer 1 i kategorin “business bestseller” under våren 2019. Financial Times korade den månadens bok.

Bruce blir den förste talaren som presenteras för årets Future Summit, under våren kommer ytterligare föreläsare att presenteras. Redan idag kan vi också stolt presentera Andy Swann som moderator även för detta år. Andy är författare till boken “The Human Workplace” som berör årets tema på ett intressant sätt.

Bifogat är bilder på Bruce Daisley och Andy Swann fria att använda.

För mer information om Future Summit 2019 kontakta:
Peter Mandalh, peter@wdo.se, +46 (0)706-51 29 21