JM AB poppar upp i Nordstan 8-9 mars

JM AB poppar upp i Nordstan 8-9 mars

1945 bildade byggmästare John Mattson sitt företag John Mattson Byggnads AB, det företag som idag är JM AB och Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden.

Med ledord som erfarenhet, kompetens och kapacitet är JM en bostadsutvecklare med bostadsbranchens nöjdaste kunder.

8-9 mars öppnas portarna till en pop- up utställning i Nordstan där besökarna får information och inblick i de pågående och kommande projekten hos JM AB.

-För att komma närmare kunderna, både befintliga och nya, är Nordstan det självklara valet. En plats där många olika människor samlas, med olika flyttdrömmar. Några kanske drömmer om att flytta ihop, flytta isär, flytta till större eller flytta hemifrån, säger Josefina Olling, sälj och marknadschef JM Region Väst.

JM har dessutom tilldelats förstaplatsen sju gånger i kategorin Nöjdaste Bostadskunder sedan Prognoscentret Nöjd Kund Index (NKI) start 2009.

För mer information kontakta:

Josefina Olling Sälj-och marknadschef JM Region Väst

josefina.olling@ jm.se