Kom med din mest kreativa etikettidé - vinn en Apple Watch!

Nyhet   •   Sep 19, 2016 10:19 CEST

Nu har du chansen att vara kreativ och vinna din alldeles egen Apple Watch.

Det finns så mycket spännande vi kan göra med en etikett! Nu kan du vinna en Apple Watch. För att ha chansen: skicka din mest kreativa etikettidé till oss. Eller kom till vår monter K:01
Empack/Label & Print på Kistamässan den 5–6 oktober och delta på plats. Det kan vara en etikett med en speciell design eller kanske med en funktion som ingen har tänkt på hittills. I den här tävlingen är det bara din fantasi som sätter gränserna! Det räcker med ett par ord som beskriver idén alternativt en enkel illustration.

Ladda upp en bild på Instagram med hashtaggen "nordvalls" eller skicka ditt bidrag till: NORDVALLS ETIKETT AB, Box 14, 275 21 Sjöbo. Märk kuvertet "Min mest kreativa etikettidé". ELLER lämna bidraget i vår monter på Empack! Glöm inte att skriva kontaktuppgifter så att vi vet vart vi ska skicka vinsten. Om du mailar är adressen: caroline.dahl@nordvalls.se

Tävlingen pågår till den 1 november 2016 och vinnaren presenteras i nästa nummer av Nordvalls kundtidning samt på vår hemsida.

Följ oss på Instagram för fler kreativa etikettidéer.

Och kom ihåg, det finns inga dumma idéer!