Ny säljare på Nordvalls

Nyhet   •   Dec 08, 2015 11:12 CET

Den 30 november började Christopher Eek som säljare hos oss. Christopher har lång erfarenhet av den grafiska branschen och brinner för allt som har med tryck att göra. Med Nässjö som utgångspunkt kommer han att ansvara för kunder i Småland och delar av Västra Götaland. "För oss på Nordvalls är den geografiska närheten väldigt viktigt. Jag kommer att ha nära till mina kunder vilket gör att jag snabbt kan infinna mig när de behöver mig", poängterar Christopher.

Christopher är utbildad grafiker och har jobbat i tryckeribranschen i större delen av sitt yrkesliv. Både före och efter lumpen var han anställd på Nässjö Tryckeri där han började vid tryckpressen innan han blev innesäljare och sedermera resande säljare med ansvar för västkusten. Christopher har även jobbat ett par år med försäljning i Tabergsgruppen, en stor koncern inom grafisk produktion, och kommer nu senast som säljagent för ett småländskt husföretag.

"Det var en rolig erfarenhet att prova något nytt och sälja hus men jag har saknat att jobba med business-to-business. Dessutom tycker jag att tryckeribranschen är otroligt spännande, i synnerhet etikettillverkning. För tänk så viktig etiketten är för våra kunders produkter, både som informationsbärare och säljverktyg. Det är även en väldigt kreativ bransch där utvecklingen går framåt snabbt. Nordvalls är ett modernt företag med en härlig anda som satsar på framtidens trycktekniker. Det är väldigt roligt att vara här och jag kommer att representera Nordvalls med stolthet", säger Christopher.