Norrköpings Symfoniorkester. Foto Björn Dahlgren

Inbjudan till presskonferens 4 maj

Norrköpings Symfoniorkester presenterar säsongen 2018-2019

Norrköpings Symfoniorkester har en ny, innehållsrik säsong framför sig med solister i yppersta världsklass, spännande samarbeten, gränsöverskridande konserter, möten med intressanta dirigenter, fördjupat konstnärligt arbete, uruppföranden, ny satsning i Linköping och omfattande barn- och ungdomsverksamhet.

Om detta och mycket annat berättar vi på fredag 4 maj.

SONs nye konstnärlige chef Henrik Marmén presenterar då hela programmet och medverkar gör även två av säsongens solister.

Välkommen till De Geerhallen i Norrköping fredag 4 maj kl 13.15.

Presskontakt Kommunikationschef +46(0)11-218638
Holger Thell