Direktcharter från Norrköping till Sardinien

Italien är ytterligare ett land som får direktflyg från Norrköping nästa sommar.
Sommaren 2015 går det charter till det just nu mycket populära och lite av nyupptäckta resmålet Sardinien.
– Vi fortsätter vår satsning på Norrköping Flygplats med nästa
sommars nyhet Sardinien, säger Mathias Bergendahl, informatör på Fritidsresor.
– Självklart är vi mycket nöjda med Fritidsresors satsning på Norrköping och med Sardinien i Italien som ny destination, men framför allt gläder det säkert alla våra resesugna passagerare att från närområdet få ett nytt attraktivt resmål, säger Mari Torstensson VD/Flygplatschef på Norrköping Flygplats. Vi tror att det gäller att boka snabb för det kommer att bli fullt.

Världspremiär för skandinavisk barnklubb i Italien.

Fritidresors storsatsning på Sardinien inkluderar en världspremiär: Blue Village Baia Di Conte blir världens första skandinaviska familjeanläggning med barnklubbar i Italien.

Övriga resmål med Fritidsresor från Norrköping Flygplats sommaren 2015, som det ser ut just nu är:

· Antalya, Turkiet

· Kreta, Grekland