Ayurvedapraktikern Janesh Vaidya på föreläsningsturné

Nu har Janesh Vaidya påbörjat en föreläsningsturné i Sverige - Four levels of health

Enligt den mångtusenåriga indiska hälsoläran Ayurveda behöver du utvecklas på fyra olika plan för att uppnå maximal hälsa - fysiskt, mentalt, sinnligt och andligt. I denna två timmar långa föreläsning lär du dig hur du kan balansera kroppens behov, uppmärksamma och hitta förhållningssätt till dina tankar och känslor, uppskatta ditt liv och leva kärleksfullt och sinnligt med öppenhet för andlig utveckling.

Janesh Vaidya, traditionell ayurvedapraktiker och föreläsare växte upp i Kerala i Indien där hans familj i generationer varit Ayurvediska naturläkare. Flera av hans böcker finns utgivna på svenska, "Ayurveda för ditt sinne", "Maten är min medicin", "Yoga är min terapi" och “I det sista regnet”. Janesh Vaidya driver Vaidyas Ayurveda Village I Kerala dit människor från hela världen kommer för att hitta sin hälsa genom behandlingar, yoga, massage och individuellt anpassad mat.

Mer info: www.janeshvaidya.com

Om du vill intervjua Janesh Vaidya kontaktar du Malin Barrling på malinbarrling@live.com eller 0731440428.

Turnéplan:

17/9 18.00 – GÖTEBORG Folkets hus Möllan, Mölndal
Bookings: http://simplesignup.se/event/59003

18/9 18.00 – LJUNGBY Grand Ljungby
Bookings: kontakt.fridakarlsson@gmail.com

19/9 14.00 – HALMSTAD Stadsbiblioteket Halmstad
Bookings: info@sundstarksmart.se / 0704-654466

20/9 14.00 – VARBERG Varbergs Stadshotell
Bookings: http://asiaspa.ezyshop.se/sv/shop/events/6989.htm

21/9 18.00 – BORÅS Sinnenas hus, Yxhammarsgatan 30
Bookings: http://www.martinalevinsson.se/index.php/event/

22/9 18.00 – ÄNGELHOLM
Ängelholms Stadsbibliotek
Bookings: www.ombalans.se

23/9 18.00 – ÅKERSBERGA
Åkersberga Teater
Bookings: ayurveda.with.janesh@gmail.com / 073 707 80 36

24/9 18.30 – STOCKHOLM Bookings: http://www.medborgarskolan.se/arrangemang/?aid=809650&mid=180&sgid=518

• Friskvård

• yoga är min terapi
  • maten är min medicin
  • malin barrling
  • yoga
  • janesh vaidya
  • ayurveda

Norstedts Förlagsgrupp ger ut böcker under namnen Norstedts och Rabén & Sjögren. Norstedts grundades 1823 och är Sveriges äldsta förlag. Utgivningen omfattar svensk och utländsk skönlitteratur, sakprosa och illustrerade fackböcker samt ordböcker och kartor, och kännetecknas av kvalitet och bredd.  Rabén & Sjögren är ett av Sveriges ledande barn- och ungdomsboksförlag med utgivning av de främsta svenska och utländska författare och illustratörer. Norstedts Förlagsgrupp är ett helägt dotterbolag till Kooperativa Förbundet.