Premiär för podcasten Bakom boken

Bakom boken är en ny podcast om böcker, om att skriva och om livet på förlaget som produceras av Norstedts och Rabén & Sjögren. Programmen gästas av förlagsmedarbetare och upphovspersoner till förlagens böcker och utkommer en gång i veckan. I de två premiäravsnitten får vi möta Agneta Pleijel, aktuell med romanen Spådomen, och Annakarin Nyberg och Clara Lidström, mer känd som UnderbaraClara, aktuella med boken Odla (Rabén & Sjögren).

Besök facebook.com/bakomboken för det senaste kring podden.

Länkar till premiäravsnitten:

#1 Agneta Pleijel

#1 Annakarin Nyberg och Clara Lidström

För mer information, kontakta:

Kajsa Berglund, kommunikationsansvarig Norstedts, kajsa.berglund@norstedts.se, 010-744 21 51
Karl Thorson, kommunikationsansvarig Rabén & Sjögren, karl.thorson@rabensjogren.se, 010-744 21 32

• clara lidström
  • odla