​Pressträff för David Lagercrantz Det som inte dödar oss

Välkommen på pressträff för David Lagercrantz Det som inte dödar oss onsdagen den 26 augusti kl 09.00 på Norstedts förlag, Tryckerigatan 4.

David Lagercrantz och Norstedts förlagschef Eva Gedin kommer att vara på plats. Det finns också tillfälle att tala med Joakim Larsson (Stieg Larssons bror) och med någon av de utländska förläggarna efteråt.

Samma kväll, klockan 00.00, håller Akademibokhandeln city på Mäster Samulesgatan 28

midnattsöppet och David Lagercrantz signerar de första exemplaren av Det som inte dödar oss.

För anmälan till pressträffen, kontakta Fanny Birath, fanny.birath@norstedts.se, 073 064 87 00

• david lagercrantz
  • millennium
  • det som inte dödar oss
  • millennium4

Norstedts Förlagsgrupp ger ut böcker under namnen Norstedts och Rabén & Sjögren. Norstedts grundades 1823 och är Sveriges äldsta förlag. Utgivningen omfattar svensk och utländsk skönlitteratur, sakprosa och illustrerade fackböcker samt ordböcker och kartor, och kännetecknas av kvalitet och bredd.  Rabén & Sjögren är ett av Sveriges ledande barn- och ungdomsboksförlag med utgivning av de främsta svenska och utländska författare och illustratörer. Norstedts Förlagsgrupp är ett helägt dotterbolag till Kooperativa Förbundet.