Notified växer och söker fler medarbetare

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2016 10:05 CET

Med en stadig ekonomisk tillväxt fortsätter Notified att expandera. För närvarande är man 13 anställda fördelade på två kontor (Malmö och Stockholm), men nu ska organisationen växa och därför söker man nu flera medarbetare till ett flertal olika roller.

Notified grundades för ca fem år sedan, har haft en hög utvecklingskurva sedan start och befinner sig i en stark tillväxtfas. Det senaste tillskottet är nytillträdde VD:n Pär Lagerström som närmast kommer som Nordisk ansvarig på Mynewsdesk. För att klara av de mål och utmaningar som satts upp behöver organisationen växa ytterligare. Notified söker både nykundssäljare, Account Managers, Key Account Managers och kundtjänstmedarbetare.

- Vi befinner oss i en otroligt intressant fas. Notified som produkt har en fantastisk potential och många marknadsandelar att ta och Notified som organisation kommer också fortsätta att utvecklas till något riktigt spännande. Vi ska bli fler och verkligen utveckla den grund och företagskultur som redan påbörjats. Detta är något vi vill etablera tillsammans med både gamla och nya medarbetare och just nu försöker vi verkligen tänka utanför boxen för att skapa en extremt attraktiv arbetsplats, säger Pär Lagerström, VD.

Förutom ett företag i tillväxtfas erbjuder Notified en kreativ miljö med frihet under ansvar. Företagskulturen är en central del där man verkligen värdesätter engagemang och god energi för att skapa en trevlig stämning varje dag. Kontoret i Stockholm flyttas snart till nya, attraktiva lokaler på Götgatsbacken på Södermalm.

Notified ska ut på en spännande resa och här hittar man de tjänster som är lediga för närvarande.

Notified är en Nordisk aktör inom heltäckande omvärldsbevakning. Genom att bevaka både redaktionella och sociala medier såsom Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, bloggar och forum ger vi våra kunder en komplett bild av deras intresseområden. Notified har kontor i Malmö och Stockholm. Bland våra kunder finns både statliga myndigheter och organisationer, industrikoncerner, intresseorganisationer och småföretag.

Kommentarer (0)