Omvärldsbevakaren Notified lanseras i ny app

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 09:36 CET

Idag kan vi berätta att Notified lanseras som app. Genom ett användarbehov som indikerar på vikten av enkel och lättillgänglig nyhetsbevakning skapades appen som ger användarna ännu bättre koll på vad omvärlden skriver om ens varumärke eller bransch.

Den nya Notified-appen gör det möjligt att hålla koll på sina bevakningar även i telefonen. Appen gör det möjligt att läsa, dela, tagga, lägga till i newsfeed och tonlägesbestämma nyheterna. Dessutom kan man få push-notiser varenda gång det kommer nya nyheter i bevakningarna.

- Vi har väldigt många användare som har en konstant bevakning av nyheter och genom appen blir det ännu smidigare att följa dessa i realtid. Man behöver inte logga in på ett konto i webbläsaren utan kan snabbt se allt som händer i appen, säger Mattias Axelsson, produktchef på Notified.

Appen är gratis för alla befintliga kunder och finns att ladda ner för Iphone och Android. Mer information om appen finns här: http://www.notified.com/notified-app

Notified är en Nordisk aktör inom heltäckande omvärldsbevakning. Genom att bevaka både redaktionella och sociala medier såsom Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, bloggar och forum ger vi våra kunder en komplett bild av deras intresseområden. Notified har kontor i Malmö och Stockholm. Bland våra kunder finns både statliga myndigheter och organisationer, industrikoncerner, intresseorganisationer och småföretag.

Kommentarer (0)