Inbjudan till presslunch - Dags för Byggbranschdagen 2010

Pressmeddelande   •   Okt 22, 2010 09:35 CEST

På tisdag är det dags för Byggbranschdagen 2010. Temat för dagen är monumentala byggnader och hur viktiga de är för en regions utveckling och profilering. Föreläsarna Percy Nilsson, Annika Billström, Svante Berg och Gunnar Elfström kommer under dagen ge sin syn på saken under ledning av moderator Lennart Ekdahl.

NuLink och medarrangörer inbjuder till presslunch tisdagen den 26 oktober kl 12.00 på Restaurang Tornet, Tornbyvägen 1 i Linköping, i anslutning till Byggbranschdagen 2010.

NuLinks VD Magnus Petersson hälsar välkommen, på plats finns också dagens medarrangörer Stefan Fredriksson Sveriges Byggindustrier samt Bengt Winell White Arkitekter.  Dessutom träffas dagens föreläsare Percy Nilsson, Annika Billström, Svante Berg och Gunnar Elfström.

Det kommer att finnas möjlighet till personliga intervjuer i samband med lunchen, samt möjlighet att boka intervjuer.

Program för konferensen finns på www.nulink.se. Det är ca 100 anmälda deltagare.
Önskar du närvara på hela dagen eller på presslunchen anmäler du dig kostnadsfritt till Joakim.Ljungqvist@nulink.se alternativt via 013-33 66 14. Vi behöver din anmälan senast måndag den 25 oktober innan 12.00.

Byggbranschdagen
Byggbranschdagen finns till för att få aktörer inom byggbranschen att mötas över gränserna och hitta nya samarbetsmöjligheter. Tillsammans med möjligheten att skapa nya nätverk är det även ett tillfälle att sprida kunskap inom byggbranschen om allt från miljö till framtidsvisioner. Målet är att skapa en högre kunskapsbas inom branschen, utbyta erfarenheter och skapa nya nätverk.
Lennart Ekdal kommer att vara moderator för dagen.

Byggbranschdagen - Presslunch
Tid: 12.00
Plats: Restaurang Tornet, Tornbyvägen 1 i Linköping
Datum: tisdag den 26 oktober