Nuuka Solutions satsar i Sverige, Norge och Danmark. Anställer skandinavisk försäljningschef

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2019 11:00 CEST

Thomas Rosendahl ny Skandinavisk försäljningschef på Nuuka Solutions

För att möta den ökade efterfrågan av att kunna skapa hållbara smarta byggnader på den svenska och skandinaviska marknaden, från både fastighetsägare, byggbolag och städer, har Nuuka Solutions rekryterat Thomas Rosendahl som ny Scandinavian sales manager.

Thomas började sin tjänst på Nuuka Solutions den 16 september. Han kommer närmast från entreprenör branschen där han varit verksam de senaste 17 åren. De senaste 8 åren har Thomas arbetat hos Schindler Hiss AB som NI Director (Affärsområdeschef med ansvar för Nyinstallation & Modernisering). Dessförinnan var han Försäljning & Marknadschef. Thomas har stor erfarenhet av ledning och bygga organisationer inom B2B i internationell miljö och Retail.

Nuuka Solutions är ett globalt mjukvaruföretag för stora fastighetsägare, städer och retail. Vi utvecklar och levererar en Smart Building Management lösning som reducerar kostnader, ökar energieffektiviseringen och levererar möjligheten till exceptionell användar- och nyttjandeupplevelse. Vår hårdvaruoberoende plattform samlar in, analyserar och kontrollerar all fastighetsdata i realtid och integrerar med alla traditionella fastighets- och IoT system eller molnlösningar.

Kommentarer (0)

Kommentera