"Clownens Dag" till Pelle Nilssons minne blir "Det stora Barnkalaset"

Pressmeddelande!

NYSAM har i överenskommelse med Nyköping Handel tagit över ett antal aktiviteter över året som traditionellt genomförts i Nyköping. Ett av dessa evenemang är – ”Clownens Dag” till Pelle Nilssons minne. Denna dag som äger rum den 5 nov, blir nu istället ”Det stora Barnkalaset” med anledning av det ”clownfenomen” som nu sprids runt om i landet. Planerna för årets evenemang är nu att ändra lite i inriktningen men fortfarande vända sig till barnen med aktiviteter i centrums gallerior.

• handel

• Stockholm

NYSAM är en förening med syftet är att främja medlemmarnas ekonomiska intressen genom att utgöra ett samarbetsorgan för medlemmarna. Föreningen skall förena företagare från många olika branscher med fastighetsägare & kommunen i Nyköping för att främja organisation, utbud, samverkansklimatet och den kommersiella utvecklingen.

Jannika Ahl

Presskontakt Koordinator Ny Koordinator för NYSAM - Nyköping i Samverkan fr o m 1 januari 2017 070-2427140