NYSAM välkomnar Jannika Ahl - ny Koordinator!

Pressmeddelande   •   Nov 28, 2016 13:30 CET

Jannika Ahl - ny Koordinator i NYSAM - Nyköping i samverkan fr o m 1 januari 2017.

Harriet Nilsson lämnar på egen begäran över delar av sitt uppdrag till Jannika Ahl som den 1 januari träder in som ny Koordinator i NYSAM. De båda kommer att samverka i rollen där Jannika kommer att arbeta 50% och Harriet 20% på konsultbasis.
"Styrelsen i NYSAM har arbetat med att få fram en slutkandidat och det är mycket glädjande att vi nu tecknat avtal med Jannika. Hon har stora erfarenheter av att leda arbete inom handel och besöksnäring, där vi i Nyköping kan träffa på henne i den egna butiken Gaya Yang inne på Västerport gallerian, som hon delar med en kollega. Jannika har också stor erfarenhet av projektledning inom evenemang och besöksnäring samt paketering av lösningar inom handeln via sitt andra företag Mrs Smith och det är via detta som Jannika får uppdrag för NYSAM. Vi tror att Harriet och Jannika kommer att bli ett starkt team för att fortsätta driva arbetet framåt med utveckling i Nyköping i samverkan." Detta säger Hans-Olof Ebbesson som är ordförande i NYSAM!

NYSAM är en förening med syftet är att främja medlemmarnas ekonomiska intressen genom att utgöra ett samarbetsorgan för medlemmarna. Föreningen skall förena företagare från många olika branscher med fastighetsägare & kommunen i Nyköping för att främja organisation, utbud, samverkansklimatet och den kommersiella utvecklingen.

Kommentarer (0)