Objektvision lanserar nya tjänster för att lättare hitta lokaler

Objektvision lanserar gratis söktjänster som gör det enklare för den som letar efter lokaler. Nu går det snabbt att komma i kontakt med många annonsörer på en gång.

Objektvision är Sveriges största marknadsplats för butiker, kontor, industri- och verkstadslokaler. De nya tjänsterna Sökesförfrågan och Sökesannons blir nu en del av Objektivision.se. Med en Sökesförfrågan beskriver användaren vad denne är på jakt efter. Därefter listas vilka annonsörer som har objekt som matchar användarens förfrågan. Det fungerar som en intresseanmälan till många på en gång.

Den andra tjänsten är Sökesannons. Den fungerar som en Sökesförfrågan med mailutskick, men visas dessutom för annonsörer under upp till tre månader på Objektvision.se.

– De nya söktjänsterna behövs för att förenkla för både annonsörer och för de som söker en lokal, säger Ulf Magnusson, VD för Objektvision.se. Genom att det nu är möjligt att sätta annonsörer och de sökande i direktkontakt med varandra, blir det enklare att både hyra lokal och hyra ut lokal.

Båda tjänsterna är kostnadsfria för såväl användaren som annonsören.

• Fastigheter, fastighetsförvaltning

• hyra lokal
  • lokal önskas
  • lokal hyra köpa
  • butikslokal
  • söktjänster fastighet

Om Objektvision
Objektvision.se är marknadsplatsen för lediga lokaler och kommersiella fastigheter på internet. Genom Objektvision.se möts de som söker och de som erbjuder lokaler och fastigheter i Sverige. Här annonseras allt från lediga lokaler, fastigheter, företag och mark till lantbruk och företagsbostäder. Objektvision grundades i Kalmar 1998 som systerföretag till Bovision. Företaget ingår sedan 2006 i den finska mediekoncernen Alma Media.

Peter Bergström

Presskontakt VD för Objektvision +46(0)73 33 103 88