Grattis alla män - nu hittar ni Original Silicea MAN på Apoteket AB

Pressmeddelande   •   Sep 20, 2013 11:16 CEST

Hår- och hudvård för män ligger i tiden och produktutbudet växer stadigt. Det blir alltmer viktigt att attrahera manliga kunder till butiken med starka varumärken. Original Silicea är ett välkänt och omtyckt varumärke för inre hår- och hudvård. I våras förärades alla män Original Silicea MAN, en ny produkt som är speciellt anpassad för mannens behov. Original Silicea MAN passar för män som tappar mer hår än normalt men även för män som bryr sig om sitt yttre och vill ge sitt hår, sin hud och sina naglar en extra näringsboost. Endast en kapsel dagligen - hår- och hårvård kan inte bli enklare. Original Silicea MAN finns på Apotek Hjärtat, Apoteksgruppen, DocMorris, Kronans Droghandel, Life, Hälsa för alla, Hälsokraft och Nature. I september valde Apoteket AB att ta in Original Silicea MAN, vilket ytterligare ökade distributionen.

Octean AB är ett familjeägt egenvårdsföretag som tillverkar, marknadsför och säljer kosttillskott medicintekniska produkter och hudvårdsprodukter. I produktportföljen finns både internationella och egna varumärken, som till exempel Original Silicea, Silicea Mag-Tarm, Glyc +Omega PLUS, Aktiv-Djurvårdserien och LadyCare. Läs mer på www.octean.se

Kommentarer (0)