Folkets Favorit - Vernissage Syrah Cabernet Sauvignon

På mässan Mitt kök utnämndes i helgen Vernissage Syrah Cabernet Sauvignon till FOLKETS FAVORIT i kategorin för rött vin på box i beställningssortimentet. Tävlingen arrangerades av Munskänkarna i samarbete med Mitt kök och Allt om Vin. Alla viner provades blint. Vi är naturligtvis väldigt stolta över utmärkelsen vinet fått!

Vernissage Syrah Cabernet Sauvignon är ett fylligt och fruktigt vin med välintegrerade fattoner, mjuka tanniner och elegant struktur. Vinet har inslag av svarta vinbär, björnbär, örter och vitpeppar. Det passar utmärkt till mörkt och ljust kött, pasta, fågel och lagrade ostar.

Vernissage Syrah Cabernet Sauvignon, 3L, artikelnummer 72771, pris 219 kr

Läs mer om vinet på www.oenoforos.se

• cabernet sauvignon
  • vernissage syrah cabernet sauvignon