Office expanderar – öppnar nytt kontor i Malmö

Office expanderar – öppnar nytt kontor i Malmö

Office Sverige etablerar sig i Skåne och öppnar kontor i nybyggda, 110 meter höga, kontorshuset The Point på Hyllie. Detta för att ytterligare öka sin lokala närvaro.

Ambitionen är att bli den självklara lokala partnern inom IT-lösningar och support för mindre och medelstora företag. Med denna etablering har Office nu kontor över hela Sverige från Malmö i söder till Kiruna i norr. För kunderna innebär det bland annat att Office kan ha en lokal tekniker på plats inom två timmar från var som helst i hela Sverige.

Anders Johansson
VD, Office Sverige AB
anders.johansson@office.se

FAKTA OM OFFICE SVERIGE AB
Office finns nu på 20 orter i Sverige och jobbar med support och försäljning av IToch tekniklösningar. Erbjudandet innefattar IT, Telefoni, Mötes- och Dokumentlösningar. Office vill bidra till utvecklingen av lokala och regionala bolag i Sverige. Office Sverige har idag 110 anställda och omsätter 220 Mkr. Office jobbar målmedvetet med miljö, kvalitet och arbetsmiljöfrågor och är certifierade enligt de tre certifieringsstandarderna: ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001.

www.office.se