O'Learys VD tatuerar sig i livesändning

Nyhet   •   Mar 30, 2015 16:55 CEST

Under 2015 har O’Learys ett speciellt fokus på kärnvärdet Fair. För oss på O’Learys handlar det om att vara schyssta och att ha en ansvarstagande inställning till våra gäster, samarbetspartners, omvärlden och oss själva.

"Vi tror att alla människor har lika värde. Vi arbetar som ett lag, är i alla lägen rättvisa och håller dörren öppen för alla."

Arbetet består av fyra områden och representeras av varsitt blad av symbolen fyrklövern:

MILJÖ - O’Learys bidrar aktivt till ett mer hållbart samhälle.

ARBETSVILLKOR – O’Learys arbetar för medarbetarnas trygghet och säkerhet.

FAIR PLAY – O’Learys tror på allas lika värde, vi välkomnar mångfald och är rättvisa.

MEAL4MEAL – O’Learys stöttar Svenska FN-förbundets projekt Skolmat blir kunskap för att stoppa hungern och starta barns skolgång i Afghanistan, DR Kongo, Etiopien och Kambodja.

Fokusarbetet pågår från den 30 mars till den 30 september och varje restaurang sätter egna mål inom de fyra områdena. O'Learys Trademark som franchiseföretag sätter också interna mål. Arbetet ska genomsyra hela O'Learys.

Year of Fair är en fortsättning på arbetet som pågick under 2014 då fokus låg på kärnvärdet Passion. Det arbetet ledde till att O'Learys restauranger nådde och överträffade satta mål.

– Vi har mejslat ut våra kärnvärden. Förra årets satsning ledde bland annat till otroligt goda resultat i gästindex och Mystery Shopper samt stora framgångar för vårt CSR-program Meal4Meal,  berättar Wilhelm Vintilescu, VD O’Learys Trademark. Under Year of Fair fortsätter vi arbetet att jobba som ett team. Vi ska tillsammans förankra det goda vi gör.

Wilhem Vintilescu manifesterar kärnvärdet Fair med en tatuering. Tatueringen livesänds på Youtube måndag den 28 mars med start kl 22.00 - https://www.youtube.com/watch?v=zs7f1RQ0uy4