Nypremiär för O'Learys i Södertälje

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2013 14:35 CEST

O’Learys i Södertälje har öppnat upp portarna igen lagom till Premier League-säsongen.
Efter en tids renovering är det nu Nemrud Haffo och hans bror Abgar Haffo som tagit över driften. Bröderna som varit i restaurangbranschen i många år är inte helt okända i Södertälje då de även driver restaurangen som ligger vägg i vägg med O’Learys vid Södertälje kanal.

Nemrud Haffo har länge velat öppna en O’Learys restaurang och när tillfälle gavs var bröderna snabba att höra av sig till O’Learys Trademark.

– Vi ser verkligen fram emot att få utveckla O’Learys konceptet i Södertälje. Det ska bli en spännande utmaning för oss och våra medarbetare, vi vill visa alla gäster att vi brinner för vårt jobb säger Nemrud Haffo.

Wilhelm Vintilescu, CEO O’Learys Trademark, välkomnar bröderna till O’Learys familjen. Det är alltid lika roligt att hälsa nya franchisetagare välkomna till kedjan. Just i Södertälje känns det extra roligt att vi kan öppna direkt efter sommaruppehållet men en nyrenoverad restaurang. Vi har många trogna gäster och vi ser fram emot att få hälsa alla välkomna till nypremiären av O’Learys.

För ytterligare information och eventuella intervjuer, kontakta:
O’Learys Trademark – Wilhelm Vintilescu CEO, 070-710 80 05 wilhelm.vintilescu@olearystrademark.com.

Om O’Learys – The No1 Sportsbar
O’Learys är en nöjesrestaurang som skapar känslan av att vara ett andra vardagsrum, Your Second Living Room. I dag finns O’Learys i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Spanien och Singapore. Totalt cirka 84 anläggningar, varav ett flertal i köpcentrum. Restaurangerna drivs av lokala franchietagare. Kedjans totala omsättning för 2012 uppgick till 1,1miljard kronor.

Mer information hittar du på olearys.se