Svensk sportsbar vil ekspanderer i Danmark

Pressmeddelande   •   Aug 26, 2015 10:56 CEST

O'Learys Sportsbar & Restaurant første restaurant uden for Sverige åbnede i København i 2004. ”Siden da har vi haft en særlig tilknytning til Danmark og kan se, at O'Learys konceptet bliver godt modtaget på det danske marked. O'Learys passion for sport, samvær, mad og drikke passer godt ind i den danske kultur,” vurderer Wilhelm Vintilescu, der er CEO i O'Learys Trademark AB. Han håber at kunne åbne en række nye O'Learys-restauranter rundt omkring i det danske land.

Vil udvide i Jylland, på Fyn og på Sjælland

O'Learys er allerede kendt for flyrejsende i Københavns Lufthavn og for beboere og besøgende i Aalborg.

Planen for ekspansion over de kommende år er åbne 15 O'Learys i Danmark. Og det er forventningen, at der vil komme endnu flere O’Learys-restauranter end i årene fremover i takt med at kendskabet til O’Learys bliver større. Torben Jensen,der er franchisetager af O'Learys i Aalborg siger: ”Jeg er vildt begejstret for O'Learys, det hele køre på skinner og både personale og gæster er glade, så det kan ikke blive bedre.”

Som en klassisk Boston-sportsbar

O'Learys Sportsbar & Restaurant startede i 1988 i Göteborg og er i dag en international restaurantkæde med over 100 franchise-restauranter i ti lande. Konceptet er inspireret af sportsbarer i Boston, hvor folk kommer for at få noget at spise og drikke og sammen opleve sporten. O'Learys madkoncept er afslappet, og menuen består bl.a. af den klassiske Boston Celtic BBQ Cheeseburger, Buffalo Chicken Wings og Classic BBQ Ribs. Gennem årene er restaurantkonceptet blevet videreudviklet og omfatter i dag også O'Learys Event Center, som bl.a. tilbyder bowling og go-cart.

En unik oplevelse

”Det er med stor glæde, at vi udvider i Danmark. Jeg har kendt til O’Learys konceptet siden 2003, og jeg har altid haft den overbevisning, at hvis man kan få så stor succes i Sverige, som O’Learys har, så kan vi også få det i Danmark. O’Learys kan noget helt unikt med at skabe glæde og begejstring i forbindelse et besøg”, lyder det fra Flemming Christophersen, Business Developer for O'Learys i Danmark.

For yderligere information kontakt venligst:

Wilhelm Vintilescu, VD O’Learys Trademark
wilhelm.vintilescu@olearystrademark.com

+46(0) 70 710 80 05

Flemming Christophersen, Business Developer Denmark, O’Learys Trademark
flemming.christophersen@olearystrademark.com

Om O’Learys
O'Learys – The No1 Sportsbar – er en svensk franchisekæde med omkring 100 restauranter i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Spanien, Tyrkiet, Abu Dhabi, Singapore, Kina og Vietnam. Den samlede omsætning udgjorde i 2014 1,6 mia. svenske kroner, og kæden planlægger at åbne yderligere 20 restauranter i 2015. Som partner til svensk FN Association kører O'Learys CSR-programmet, Meal4Meal, som hidtil har bidraget til 955.000 skolemåltider i Afghanistan, DR Congo, Etiopien og Cambodia. I 2014 blev O'Learys nomineret som Gazelle-virksomhed af Dagens Industri og rost som en af Sveriges supervirksomheder af Veckans Affärer og Bisnode. O'Learys kerneværdier er: Fair, Passionate, Proud. Se mere på www.olearys.dk.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.