Nyhet -

OnePartnerGroup Göteborg satsar på tjänstemannarekrytering - stärker teamet med ny konsultchef

På OnePartnerGroups Göteborgskontor har man anställt en ny konsultchef. Detta är en del i strategin för att satsa ännu mer på rekrytering och bemanning i regionen, och under 2018 fördubbla sin omsättning.

OnePartnerGroup fortsätter att expandera på flera håll i landet. Denna gång är det Göteborg som stärks upp med en nionde medarbetare. Maria Johansson börjar som konsultchef den 11 december, och kommer att ansvara för rekrytering främst inom IT, administration, ekonomi och försäljning.

- Vi har haft ögonen på Maria under en längre tid. Med hennes driv och intresse kommer hon att passa in perfekt i vårt team, säger Eldin Ljutovac, VD på OnePartnerGroup i Göteborg.

Nyanställningen är en del i arbetet mot att stärka sitt erbjudande inom rekrytering och bemanning i regionen, med målet att fördubbla omsättningen under 2018.

- Att få vara en del av ett företag i framkant, som månar om trygghet och om att vara en schysst arbetsgivare, det är något som jag är oerhört glad över. Jag hade inte kunnat få en bättre start på denna resa tillsammans med OnePartnerGroup, säger Maria Johansson som tidigare arbetat för branschkollegan Framtiden.

Och resan går åt helt rätt håll. Flera nya medarbetare planeras för Göteborgskontoret under det kommande året, för att möta marknadens behov och fortsätta att positionera OnePartnerGroup som Sveriges lokalaste samarbetspartner.

- Vi har ögonen på ett antal spännande personer som vi kommer att ta kontakt med under det kommande året, säger Eldin Ljutovac.