Anton Johansson blir konsultchef på OnePartnerGroup i Falköping

Vi hälsar Anton Johansson välkommen till OnePartnerGroup. Anton kommer senast från Gunnars Maskiner där han jobbade som maskinsäljare. Anton blir ny konsultchef och kommer att utgå från kontoret i Falköping som öppnar inom kort.

Anton började sitt yrkesliv som butiks- & lagerarbetare för att sedan bli säljare, vilket har gett honom nyttig erfarenhet då han har fått en inblick i och kan förstå konsultens synvinkel. Vid sidan av sitt arbete spelar Anton fotboll i division 3-klubben Åsarp/Trädet FK där han också har en roll som assisterande tränare.

- Det känns oerhört inspirerande att få bli del i ett så expansivt företag som OnePartnerGroup är och att vara med på resan framåt. Som helt färsk i bemanningsbranschen så är det hårt arbete som väntar, men det är extremt tillfredställande att få jobba med att sätta OnePartnerGroup på den lokala kartan i Falköping med omnejd, säger Anton Johansson.

- Med Antons gedigna sälj- och idrottsbakgrund så får vi in ytterligare en person i teamet som är trevlig, positiv, har bra lokalkännedom och har ett bra driv till att göra affärer. Detta gör även att våra konsulter och kunder får en mycket bättre service och vi kan ta större marknadsandelar över hela Skaraborg framöver, säger Marcus Litborn verksamhetschef OnePartnerGroup i Skaraborg.

Vill du komma i kontakt med Anton eller någon av de andra på kontoren i Lidköping eller Skövde?

Tillsammans med våra 700 konsulter är vi verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.