Jannie Hagenius blir ny konsultchef på OnePartnerGroup i Stockholm

Vi hälsar nu Jannie Hagenius välkommen till OnePartnerGroup. Jannie kommer senast från Framtiden där hon arbetade som personalansvarig. Hon kommer att utgå från kontoret i Stockholm där hon kommer att arbeta som konsultchef.

Jannie har de senaste åren arbetat inom rekrytering och employer branding, vilket är något som hon brinner för då hon älskar att träffa nya människor och hjälpa personer ut i arbetslivet. Under sin tid på Framtiden arbetade Jannie som personalansvarig och hade hand om hela rekryteringsprocessen samt konsultuppföljningar.

Det känns otroligt roligt att få vara en del av OnePartnerGroup och att få vara en av de första på plats på Stockholmskontoret. Jag vet att det finns stora utvecklingsmöjligheter här och det känns roligt att få arbeta med Kim och Martin igen då vi alla strävar mot samma mål; en härlig arbetsplats där vi alltid gör vårt bästa för att göra våra kunder och konsulter nöjda, samt att vi framåt självklart vill växa och bli större, säger Jannie Hagenius.

Det är otroligt kul att få in Jannie till vårt lilla, men starka, team i Stockholm. Jannie har alla egenskaper som vi värdesätter högt. Hon kommer att bli en fantastisk tillgång både för oss på kontoret, som en trevlig och energispridande medarbetare, men självklart också för alla kunder som får en kunnig och erfaren konsultchef som hjälper dem med personal och uppföljning, säger Kim Ruberg vd och partner för OnePartnerGroup i Stockholm.

Vill du komma i kontakt med Jannie eller någon av de andra på kontoret i Stockholm?

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.