Kim Ruberg och Martin Granetoft öppnar OnePartnerGroup i Stockholm

Vi välkomnar Kim Ruberg och Martin Granetoft till OnePartnerGroup. Duon kommer senast från Framtiden där de båda arbetade som försäljningschefer. De kommer nu att slå upp portarna för vårt nästa storstadskontor inom koncernen - Stockholmskontoret.

Kim har stor erfarenhet av säljbranschen då han under sina 10 år i branschen har haft förmånen att prova olika roller och har varit allt från account manager, sales manager till sales- och marketing developer. Han har även erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och tycker att det är en otroligt givande bransch där man verkligen kan göra skillnad för såväl kunder och jobbsökande.

- Det känns otroligt inspirerande och härligt utmanande att starta upp OnePartnerGroup i Stockholm. OPG är idag ett av Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag och jag är säker på att Stockholm kommer att få mycket nytta av våra tjänster nu när OPG även blir lokalt förankrade i huvudstaden. Målet är att vi ska vara ett av de branschledande bolagen i Stockholm. Vi kommer även att jobba hårt för att det ska vara en arbetsplats som anställda ska trivas på och där man vill stanna kvar länge, säger Kim Ruberg vd och partner på OnePartnerGroup i Stockholm.

Martin hittade säljyrket efter gymnasiet och lumpen då han började arbeta som fältsäljare hos Sector Alarm. Efter en flytt från Skåne upp till Stockholm fick han ansvar för att starta upp deras nya säljkontor i Uppsala. Där jobbade han mycket med rekrytering av nya säljare, samt med utbildning för att hjälpa dem igång med sin säljkarriär. Även Martin har erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen då han har arbetat som såväl account manager som försäljningschef på Framtiden. Han anser att branschen är spännande på många olika sätt och att hjälpa bolag och rätt kandidat att hitta varandra är ett utmanande arbete, men också enormt belönande och samhällsnyttigt.

- Att vara försäljningsdirektör/partner på OPG känns väldigt spännande. Det innebär ett stort ansvar och många möjligheter. Det känns hedersamt att få jobba med så många branschexperter. Att få starta kontoret i Stockholm och bli lokalt förankrade hoppas jag glädjer många företag som köper den här typen av tjänster. Målsättningen är glasklar; vi vill bli ett bolag med en härlig kultur, där man längtar till jobbet och levererar förstklassig hjälp till kunderna, säger Martin Granetoft försäljningsdirektör och partner på OnePartnerGroup i Stockholm.

-  Att sätta Stockholm på vår OPG-karta är en viktig pusselbit för oss i vår vision att vara Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag. Vi vill finnas på de orter som våra kunder, kandidater och medarbetare finns på. Att göra den här satsningen, med en så engagerad och erfaren duo inom rekrytering och bemanning som Kim och Martin är, känns helt rätt och det är roligt att de har valt att satsa på vårt koncept och varumärke, säger Stefan Alvarsson koncern-vd och huvudägare OnePartnerGroup.

Vill ni komma i kontakt med Kim eller Martin

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.