Matilda Björkegren blir ny researcher på OnePartnerGroup i Jönköping

Vi hälsar nu Matilda Björkegren välkommen till OnePartnerGroup. Matilda kommer senast från Axfood/Dagab Inköp och Logistik där hon var ansvarig för en av Axfoods största kunder - Linas Matkasse. Hon kommer att utgå från kontoret i Jönköping där hon kommer att arbeta som researcher med fokus på tjänstemannasidan.

På Axfood/Dagab Inköp och Logistik jobbade Matilda med att driva och utveckla förbättringsaktiviteter för såväl Linas Matkasse som för Axfood. Tidigare har hon studerat personalvetenskap och projektledning på Högskolan i Halmstad och i Jönköping. Erfarenhet från rekrytering har Matilda från sin tid i Oslo då hon arbetade som personaladministratör/konsultchef på ett svenskt företag som rekryterar svensk arbetskraft i Norge.

- Jag har länge sett OPG växa och det känns därför fantastiskt att nu få vara med på den resan! Som researcher hos OPG tror jag att jag kommer att växa in i en spännande roll i ett nytänkande företag och få användning av min tidigare erfarenhet från branschen. Mitt mål är att tillsammans med mitt team hela tiden arbeta proaktivt för att hitta nya talanger och kompetenser samt att fortsätta arbeta aktivt för att vara Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag, säger Matilda Björkegren.

Vi har verkligen sett fram emot Matildas start här hos oss. Med sin nyfikenhet och sitt engagemang kommer hon att bli en otrolig tillgång för oss i vår fortsatta resa. Matildas roll som researcher kommer göra att vi kan möta våra kunders och kandidaters förväntningar på ett ännu bättre sätt. Vi hälsar Matilda varmt välkommen till oss där hon kommer bli en viktig del i vårt team på tjänstemannasidansäger Mikael Rydholm, verksamhetschef för OnePartnerGroup i Jönköping.

Vill du komma i kontakt med Matilda eller någon av de andra på kontoret i Jönköping?

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.