OnePartnerGroup arrangerar deltävling i Swedish Golf Tour

Pressmeddelande   •   Jul 31, 2018 08:00 CEST

Tillsammans med Knistad Herrgård arrangerar OnePartnerGroup deltävlingen OnePartnerGroup Open i den årliga golf-proffstouren Swedish Golf Tour.

- Vi på OnePartnerGroup ser fram emot att samarbeta med Knistad och Svenska Golfförbundet. Golfen engagerar många och är en positiv träningsform ur ett friskvårdsperspektiv samt skapar goda möjligheter för nätverkande mellan individer och företag. Samarbetet ligger helt i linje med vår satsning på att utveckla både individer och näringsliv, säger Stefan Alvarsson, koncern-VD på OnePartnerGroup.

Den 7 augusti inleds golftävlingen OnePartnerGroup Open med en ProAm med över 100 deltagande som tävlar tillsammans med proffsen. Turneringen fortsätter i samband med Swedish Golf Tour fram till den 10 augusti.

- Det är en ära för oss att stå som värd i en av deltävlingarna i Swedish Golf Tour där flera etablerade svenska proffs som Oskar Florén, Jesper Kennegård, Joakim Rask med flera kommer att delta. Det visar att vårt hårda arbete för golfen och dess helhet har gett resultat. Vi har under de senaste åren arbetat mycket med förbättringar för banan och skapat en härlig atmosfär som passar in under begreppet herrgårdsgolf. Samarbetet med OnePartnerGroup är en fullträff och tillsammans arrangerar vi den största golfhändelsen i Skaraborg på väldigt länge, säger Jesper Wickman, golfansvarig på Knistad Herrgård.

OnePartnerGroup Open pågår den 7-10 augusti på Knistad Herrgård. Tävlingen startar med en ProAm den 7 augusti och därefter följer tre tävlingsdagar för proffsen. För mer information om tävlingen besök www.knistad.se Varmt välkomna!

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering och bemanning, lager- och logistik, utbildning eller smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 43 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?

Kommentarer (0)

Kommentera