OnePartnerGroup expanderar och öppnar kontor i Uppsala

Tillväxten av OnePartnerGroup, Sveriges mest lokalt inriktade rekryterings- och bemanningsföretag, är fortsatt stark och nu satsar företaget på Sveriges fjärde största tätort - Uppsala.

- Med vår kompetens och erfarenhet kan vi förse företag inom både den privata och offentliga sektorn med rätt personal utifrån just deras behov. De kan antingen hyra personal av oss för en kortare period eller att låta oss ta hand om delar eller hela rekryteringsprocessen, säger för Anne Wegar, kontorschef för OnePartnerGroup Uppsala.

- Vår intention är att våra kunder bara ska behöva en partner. Ju bättre vi lära känna dem och får förståelse för deras utmaningar och framtidsplaner, desto effektivare blir samarbetet och vår chans att leverera ett fullgott resultat, fortsätter Michael Schilling, VD för OnePartnerGroup Uppsala.

Uppsala har blivit en väldigt attraktiv stad med många utvecklingsmöjligheter och det finns en stor efterfrågan på kompetenta medarbetare och ledare. Från och med den 1 juli finns teamet på fyra personer på plats i Uppsala och de räknar med att bli fler innan året är slut.

- Uppland har varit på radarn för oss under en längre tid och nu har vi hittat den rätta laguppställningen som kommer driva OnePartnerGroups fokus på den lokala affären vidare på plats i Uppsala. Vårt nya team har lång erfarenhet av så väl branschen som regionen, och vi tror väldigt mycket på Uppsala som stad. Det här är en satsning som är långsiktig, säger Stefan Alvarsson, koncern-VD och huvudägare för OnePartnerGroup.

• Uppsala

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering och bemanning, lager- och logistik, utbildning eller smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 43 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?