OnePartnerGroup i Göteborg förstärker sitt lag

OnePartnerGroup fortsätter expandera och välkomnar nu en ny affärsområdeschef i Göteborg och Varberg. Med sin gedigna erfarenhet inom bemanning, kommer Henrik Areskoug att komplettera laget i väst på ett utmärkt sätt.

Henrik kommer senast från Uniflex, där han också arbetade som affärsområdeschef. Hans bakgrund inkluderar även en långvarig anställning som konsultchef, med ansvar över att hitta rätt personal till företag inom tillverkningsindustrin.

Utöver sin erfarenhet kommer Henrik också att bidra med sin kännedom av den lokala marknaden. Efter att ha tidigare varit verksam i både Göteborg och Småland, förstärker han ytterligare OnePartnerGroups position som Sveriges lokalaste partner inom bemanning och rekrytering.

- OnePartnerGroup har varit lokalt närvarande på de orter jag arbetat på tidigare. De har alltid varit duktiga på att ha en lokal anknytning och att samarbeta med lokala idrottsföreningar, berättar Henrik.

- Det känns kanonkul, berättar Henrik. Vi går mot en spännande framtid och det är ett väldigt kompetent gäng!

Henrik ser nu fram emot att själv bli en del av OnePartnerGroups lokala verksamhet och att arbeta tillsammans med laget i Göteborg.

Målet för OnePartnerGroup är att bli ett av regionens största rekryterings och bemanningsföretag under det kommande året, och rekryteringen av Henrik visar att de är på god väg. Eldin Ljutovac, VD på OnePartnerGroup i Göteborg, är minst lika exalterad över rekryteringen själv.

-  Det är oerhört kul och spännande att få in Henrik i vårt team. Med hans bakgrund och kompetens från branschen kommer vi ta ytterligare steg i rätt riktning, berättar Eldin.

Kontaktuppgifter:

Eldin Ljutovac: 070 - 971 64 58eldin.ljutovac@onepartnergroup.se

Henrik Areskoug: 073- 413 10 33henrik.areskoug@onepartnergroup.se

• bemanning
  • rekrytering
  • idrott
  • tillväxt
  • karriär

• Västra Götaland

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamt på 47 orter med drygt 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?

Jane Bergman

Employer Branding Manager 072-182 52 50