OnePartnerGroup i Helsingborg förstärker sitt lag

OnePartnerGroup i Helsingborg får nu förstärkning av Helsingborgs IF:s Fredrik Liverstam som vid sidan av fotbollen kommer att arbeta som säljare.

OnePartnerGroups partnerskap med Svensk Elitfotboll genererade en kontakt med lokala elitklubben Helsingborgs IF. Det resulterade i sin tur i OnePartnerGroups nyförvärv när rutinerade fotbollsspelaren Fredrik Liverstam nu kliver in hos OnePartnerGroup Helsingborg.

– Tack vare kontakten mellan Helsingborgs IF och OnePartnerGroup som kommit via samarbetet mellan OnePartnerGroup och Svensk Elitfotboll har jag en perfekt möjlighet att kombinera arbete med min fotboll och på så sätt få bättre förberedelser för arbetslivet som kommer den dag min fotbollskarriär är över, säger Fredrik Liverstam.

– Fredrik får bra förutsättningar för karriären efter fotbollen och vi får förstärkning av en stark lokalt välkänd person i vårt arbete att göra OnePartnerGroup större i Helsingborg, säger Dzenan Dedic, verksamhetschef OnePartnerGroup Helsingborg.

OnePartnerGroup Helsingborg öppnade i november 2017. Fredrik Liverstam spelar mittback i Helsingborgs IF och har jobbet som säljare för teamet i OnePartnerGroup i Helsingborg vid sidan om fotbollen.

• svensk elitfotboll
  • idrott
  • tillväxt

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamt på 47 orter med drygt 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?