OnePartnerGroup inleder unikt samarbete med Flügger i Bollebygd

Pressmeddelande   •   Mar 24, 2015 11:00 CET

OnePartnerGroup och Flügger har tecknat ett tvåårigt samarbetsavtal där EPAB Business Solution kommer ansvara för en in-house lösning och där EPAB levererar bemanning till både dag och kvällsskift.
- Det känns riktigt inspirerande med en partner som vi kan växa med och har ett produktutbud utöver det vanliga, säger Daniel Rhedin, Group Warehouse Manager på Flügger.

- Vi är glada och stolta att Flügger valt oss som partner och för OnePartnerGroup är detta ett steg i den riktning som vi vill möta marknaden. Vi är en samarbetspartner som kan erbjuda mer än traditionell bemanning resonerar Jesper Mild, OnePartnerGroup Borås och Linus Lie, EPAB Business Solution.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Med våra tre varumärken EPAB, EnPartner och EBS är vi en komplett leverantör av kompetens och funktionslösningar inom både yrkesarbetar- och tjänstemannaområdet. Vi är hittills verksamma på ett 20-tal orter i främst södra Sverige, har ca 600 anställda och omsätter drygt 200 miljoner SEK.

www.onepartnergroup.se

Kommentarer (0)