OnePartnerGroup inleder unikt samarbete med Flügger i Bollebygd

OnePartnerGroup och Flügger har tecknat ett tvåårigt samarbetsavtal där EPAB Business Solution kommer ansvara för en in-house lösning och där EPAB levererar bemanning till både dag och kvällsskift.
- Det känns riktigt inspirerande med en partner som vi kan växa med och har ett produktutbud utöver det vanliga, säger Daniel Rhedin, Group Warehouse Manager på Flügger.

- Vi är glada och stolta att Flügger valt oss som partner och för OnePartnerGroup är detta ett steg i den riktning som vi vill möta marknaden. Vi är en samarbetspartner som kan erbjuda mer än traditionell bemanning resonerar Jesper Mild, OnePartnerGroup Borås och Linus Lie, EPAB Business Solution.

• ebs
  • partnerskap
  • bollebygd
  • borås

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Med våra tre varumärken EPAB, EnPartner och EBS är vi en komplett leverantör av kompetens och funktionslösningar inom både yrkesarbetar- och tjänstemannaområdet. Vi är hittills verksamma på ett 20-tal orter i främst södra Sverige, har ca 600 anställda och omsätter drygt 200 miljoner SEK.

www.onepartnergroup.se