OnePartnerGroup Sydost AB breddar sitt tjänsteutbud via samarbetsavtal med Human Solutions AB.

OnePartnerGroup Sydost AB och Human Solutions AB har slutit ett samarbetsavtal med offensiva förtecken. OnePartnerGroup Sydost breddar sitt tjänsteutbud och erbjuder kvalificerad HR-konsultation via Human Solutions. OnePartnerGroup Sydost utökar sitt team; Björn Pettersson blir associerad HR-konsult i Växjö.

Styrkan inom Human Solutions är HR-konsultation med särskilt fokus på arbetsrättslig rådgivning. Företagets grundare, Björn Pettersson, har bland annat tio års erfarenhet i rollen som personalchef från flera företag i regionen.

- Samarbetsavtalet med Human Solutions passar perfekt in i vår strategi att fortsätta erbjuda våra kunder lokalproducerad högkvalitativ kompetens inom rekrytering, bemanning och HR-konsultation. Björn Pettersson kommer tillföra ytterligare en dimension till vårt redan starka team, säger Mats Ekenstam, vd OnePartnerGroup Sydost.

- Vi är passionerat övertygade om att lokalproducerad HR-konsultation ligger rätt i tiden. Vi är glada över att även OnePartnerGroup tror på vårt koncept. Nu kan vi även erbjuda rekrytering och bemanning, dock inte i egen regi utan hand i hand med den mest framåtlutade aktören i Sydost. Det känns helrätt för oss, säger Björn Pettersson, grundare/HR-konsult i Human Solutions AB

För frågor om samarbetet kontakta:

Mats Ekenstam vd OnePartnerGroup Sydost AB tel: 0709-77 00 20

Björn Pettersson grundare/HR-konsult Human Solutions AB tel: 0722-15 85 55

• hr
  • onepartnergroup sydost
  • chefsförsörjning

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Med våra tre varumärken EPAB, EnPartner och EBS är vi en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannaområdet. Vi är hittills verksamma på ett 20-tal orter i främst södra Sverige, har ca 700 anställda och omsätter drygt 300 miljoner SEK.

www.onepartnergroup.se