Staffan Eklind blir ny styrelsemedlem i OnePartnerGroup Norrköping

Vi välkomnar nu Staffan Eklind till OnePartnerGroup. Staffan har lång erfarenhet av företagsledning och styrelsearbete både i Sverige och internationellt. Han är civilingenjör i industriell ekonomi och har styrelseuppdrag i bland annat Styrelseakademien Östsverige. Staffan kommer att verka från en styrelseposition och medverka i OnePartnerGroup Norrköpings framtida expansion och utveckling.

- Vi ser fram emot att få möjligheten att arbeta tillsammans med Staffan som har ett oerhört starkt lokalt nätverk. OnePartnerGroup har som vision att bli Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsbolag och Staffan kan definitivt vara en bidragande faktor för detta, säger Stefan Alvarsson, koncern-vd och huvudägare för OnePartnerGroup.

Vill du komma i kontakt med Staffan eller någon av de andra på kontoret i Norrköping?

Tillsammans med våra 1200 medarbetare är vi verksamma på ett 26 orter, från Örebro i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.