Stefan Forsberg blir ny konsultchef/säljare på OnePartnerGroup i Östergötland

Vi hälsar nu Stefan Forsberg välkommen till OnePartnerGroup. Stefan kommer senast från ML Resurs där han jobbade som konsultchef. Han kommer att utgå ifrån Östergötlands kontor där han kommer att arbeta som konsultchef/säljare.

Stefan har varit i bemanningsbranschen som konsultchef, men även som uthyrd personal. Han har ett stort intresse för försäljning och tycker att det är roligt att bygga nya relationer. Tidigare har Stefan jobbat några år på Intersport och även läst en utbildning till kvalificerad företagssäljare.

- Jag ser fram emot att få vara en del av det härliga teamet i Östergötland. Det känns verkligen personligt genom hela koncernen och värdegrunderna som OPG har är unika på marknaden. Jag är mycket motiverad för mitt uppdrag och hoppas kunna bidra med både erfarenhet och mycket engagemang, säger Stefan Forsberg.

- Jag är stolt och glad över att Stefan har valt just OnePartnerGroup i sin fortsatta personliga resa. Stefans positiva inställning, varma värdegrunder, stora engagemang för kunder och konsulter gör att han passar perfekt i sin roll som konsultchef/säljare på OnePartnerGroup. Med ytterligare en stjärna i vårt team kan vi fortsätta vår starka tillväxt och vara nära våra kunder och konsultersäger Henric Forsman, vd för OnePartnerGroup Östergötland.

Vill du komma i kontakt med Stefan eller någon av de andra i Östergötland?

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.