Tania Benitez blir ny konsultchef på OnePartnerGroup i Göteborg

Vi hälsar nu Tania Benitez välkommen till OnePartnerGroup. Tania kommer senast från Uniflex Bemanning där hon jobbade som regionsäljare. Hon kommer att utgå från kontoret i Göteborg där hon kommer att arbeta som konsultchef.

Tania studerade i Norrköping och flyttade till Göteborg efter sin högskoleexamen 2010. Hon har alltid haft en förkärlek till att arbeta med försäljning, service och människor. De senaste tre åren har hon arbetat som regionsäljare på Uniflex Bemanning i Göteborg. I sitt arbete som regionsäljare har hon lagt mycket fokus på service, kommunikation och relationer med människor. Som konsultchef kommer hon nu att få användning av sina samlade erfarenheter till att hitta rätt person till varje kund.

Det känns fantastiskt roligt att få möjligheten till att arbeta ihop med Piero och Eldin igen. De är mina gamla ”vapendragare” och jag ser det som en ära att få vara en del av och bidra till OnePartnerGroups frammarsch här i Göteborg. Mitt mål är att vi tillsammans bygger vidare på en redan imponerande arbetsinsats gjord av Eldin, Piero, Magnus och Anna för att bli Göteborgs lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag, säger Tania Benitez.

Vi är oerhört glada över att få jobba med Tania igen. Jag, Piero och Tania har tidigare haft ett bra samarbete och vi vet verkligen vad hon går för. Det känns väldigt tryggt att hon vill vara en del av OnePartnerGroups framtid. Med hennes driv och kompetens kommer vi att bli ännu större och starkare i regionensäger Eldin Ljutovac, vd för OnePartnerGroup väst.

Vill du komma i kontakt med Tania eller någon av de andra i Göteborg?

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.