Framtidens besiktningsstation i Sverige

Framtidens besiktningsstation i Sverige

Bara ett stenkast från Arlanda kan ni hitta en av Sveriges modernaste besiktningsstationer, Opus Bilprovning Arlandastad-Eurostop. Med endast två banor så har stationen en välkomnande känsla och ger varje kund bästa möjliga service.

Utöver lysande service och kunnig personal så finns det gott om aktiviteter och bekvämligheter för kunder medan deras bil besiktigas. Bekväma sittplatser och gott kaffe komplimenteras av en lekyta för barn så att alla, stora som små, kan trivas under besiktningen.

Stationen är ljus och rymlig med en härlig atmosfär och vänlig personal. Platschefen Tobias Johansson trivs redan väldigt bra på sin nya arbetsplats och hans kunder känner likadant. ”Kunder säger att de gillar att komma hit eftersom det är litet, det erbjuds mer personlig service och det är enkelt att ta sig hit. De tycker om känslan av att det är avslappnat, bekvämt och att det är öppet och ljust. Barnen gillar att leka med leksakerna också”.

Besiktningsstationen ligger vid Trafikplats Söderby och är lättåtkomlig både norr och söderifrån. Med öppettider från 07.00 till 18.00 måndag till fredag, och 09.00 till 14.00 på lördagar, så kan Opus Bilprovning erbjuda sina tjänster under större delen av veckan.

Arlandastad-Eurostop2

Opus Bilprovning Arlandastad-Eurostop erbjuder besiktning för personbilar och lastbilar upp till 2500kg och efter att stationen byggdes 2011 så köptes den upp av Opus Bilprovning i november 2012. Efter att bara varit verksam i ett par månader så har platschef Johansson satt väldigt höga mål för sig själv och sina anställda. ”Vi vill att varje kund ska uppleva att de får personlig service och att deras bilbesiktning möts med engagemang och kunskap”, säger Johansson.

Så om du är ute efter en besiktning som ger dig det där lilla extra som kund så finns det inget bättre ställe att köra till än Opus Bilprovning Arlandastad-Eurostop. Här kommer alltid kunden först och med modern utrustning och erfaren personal så är detta framtidens besiktningsstation i Sverige.