Vi söker en besiktningsingenjör för lyftanordningar

Nyhet   •   Feb 14, 2017 09:12 CET

Vi söker nu en serviceinriktad besiktningsingenjör som vill vara en del av vårt framgångsrika team i Mellansverige. Du kommer uppleva ett stimulerande arbete där du träffar många nya kontakter och fokus ligger på service. Vi söker dig som är serviceinriktad, informativ, lyhörd för kunden och förtroende ingivande. Du blir delaktig i en spännande resa tillsammans med Opus Bilprovning som är en av de stora aktörerna på besiktningsmarknaden och ska vara det självklara valet för kunden. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Besiktningsingenjör lyftanordningar

• Dina arbetsuppgifter som besiktningsingenjör kommer att innefatta arbetsmiljöbesiktning, kontrollbesiktning, brandskyddskontroll, revision samt vara behjälplig vid kvalitetsarbete.
  • Arbetet innebär kontakter både med privatpersoner och företag främst i branschen bygg och anläggning.
  • Du kommer att genomföra besiktningar i Mellansverige, resor i tjänst med övernattningar kan förekomma.

Kunskap och erfarenhet

Som besiktningsingenjör för lyftanordningar krävs tidigare eller nuvarande erfarenhet från branschen. För tjänsten gäller att du är noggrann och tar personligt ansvar. Vi värdesätter ditt engagemang, din samarbetsförmåga med både kund och kollegor, samt din servicekänsla. Vi förutsätter att du har ett gediget intresse för fordon, arbetsmiljö samt en praktisk läggning. Du är van att arbeta med datorer och behärskar Officepaketet.

Opus Bilprovning erbjuder dig

Vi erbjuder arbete i ett internationellt företag med mångårig erfarenhet av fordonsbesiktning. Opus Bilprovning har en öppen företagskultur med högt i tak och där medarbetarnas tankar och idéer nyttjas på bästa sätt. Du kommer att få arbeta i ett team med kompetenta och erfarna kollegor och i ett företag med både nationell och internationell erfarenhet av fordonsbesiktning och kundservice. Du är med och bygger kundens självklara val av aktör inom besiktningsmarknaden.

SÖK REDAN IDAG!

Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in ditt CV samt personliga brev redan idag. Rekryteringsprocessen pågår löpande. Skicka din ansökan till mats.lundmark@opusbilprovning.se.

För mer information kontakta Oscar Oscarsson (teknisk ansvarig maskinbesiktning) på tel. 010-804 99 35 eller Mats Lundmark (affärsområdeschef maskinbesiktning) på tel. 010-804 42 22

Sista ansökningsdag: 14 april 2017